متن آهنگ های "حلقه"یه درصد"قرار نبود " از علیرضا طلیسچی متن آهنگ های "حلقه"یه درصد"قرار نبود " از علیرضا طلیسچی
براي فرج امام زمان بي وقفه دعا كنيد
تـــــاریخ : شنبه 29 بهمن 1390
نــویـــسنده : محمد محمدیان


رو رفتن پافشاری کرد کلیدا رو بهم پس داد
خدا میدونه اون لحظه چه احساسی بهم دست داد

نگاهام ناخداگاه به عکس های روی دیوار
سفرکردم به اون روزا به اون روزای بی تکرار

هنوز تو فکر اونیم که دیگه فکر حالم نیست
همونی که به برگشتش یه درصد احتمالم نیست

از احساسش بهم می گفت من از چشماش می گفتم
یه درصد فکر نمی کردم که از چشماش بیفتم

هنوزم فکر اون روزام که این عکس ها رو مینداختیم
همون روزایی که باهم واسه هم خاطره ساختیم

همون روزای بی تکرار براش تکرارین حالا
همون چشمای عاشق کش پر از بیزارین حالا

هنوز تو فکر اونیم که دیگه فکر حالم نیست
همونی که به برگشتش یه درصد احتمالم نیست

از احساسش بهم می گفت من از چشماش می گفتم
یه درصد فکر نمی کردم که از چشماش بیفتم




خودمم نمیدونم خواب بودم یا بیدار
تویه انگشت چپ تو حلقه دیدم انگار

گفتی که باید بری پیش اون گیره دلت
اما من خوب میدونم خوشی زد زیر دلت

یه حلقه تویه چشم من یه حلقه تویه دست تو
هرچی بخوای همون میشم فقط نرو

نفس نفس ازم نبر نذار بیفتم از نفس
نگو که عشقمون فقط یه خاطرست

فریاد از غم دوری میدونم مجبوری
التماسم بی جاست میدونم مجبوری

یه حلقه تویه چشم من یه حلقه توی دست تو
هر چی بخوای همون میشم فقط نرو

نفس نفس ازم نبر نذار بیفتم از نفس
نگو که عشقمون فقط یه خاطرس

 



نمیدونم چی شد که اینجوری شد

نمیدونم چند روزه نیستی پیشم
اینارو میگم که فقط بدونی
دارم یواش یواش دیوونه میشم

تا کی به عشقه دیدنت دوباره از
تو کوچه ها خسته بشم بمیرم
تا کی باید دنباله تو بگردم
از کی باید سراغتو بگیرم
از کی باید سراغتو بگیرم

قرار نبود چشمای من خیس بشه
قرار نبود هر چی قرار نیست بشه
قرار نبود دیدنت ارزوم شه
قرار نبود که اینجوری تموم شه

یادت میاد ثانیه های آخر
گفتی میرم اما میام به زودی
چشمامو بستم نبینی اشکمو
چشمامو وا کردمو رفته بودی
چشمامو وا کردمو رفته بودی

قرار نبود منتظرت بمونم
قرار نبود بری و برنگردی
از اولش کناره من نبودی
آخرشم کاره خودت رو کردی

قرار نبود چشمای من خیس بشه
قرار نبود هر چی قرار نیست بشه
قرار نبود دیدنت ارزوم شه
قرار نبود که اینجوری تموم شه


|
امتـــــیاز مطلبــــ : 50
|
تـــــعداد امتـــــیازدهندگــــان : 12
|
مجموع امتـــــیاز : 12
موضــوعـاتــــــــ مــرتـــــبــــط: علــﮯ رضا طلیسچــﮯ , ,
مطالبــــ مرتـــــبــــط بــــا این پستـــــ
می تـــــوانید دیدگــــاه خود را بــــنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخـــریـــن مــــطالــبــــ